Hemma!
2011-08-04 @ 19:13:00

Känns rätt skönt att vara hemma, trots att jag haft ett par skitmysiga dagar med Sanna! Vi har åkt vattensnowboard efter båten, åkt gummiring (åh herregud vad jag garvade åt Sanna...), badat och försökt göra stuvade makaroner.
Nu väntar Spartacus och så ska jag försöka sätta ihop en bloggdesign.
Juste, har ni sett "Fråga mig"-rutan till höger?
Där kan ni skicka både frågor och mejl, bra va?
Här har ni en mucho sexig bild på mig i en våtdräkt anpassad för 10-åringar...snacka om att allt pressades in...

Kommentarer
Postat av: vanna

heej emma hur mår du<3<3<3<3:):):)

2011-08-04 @ 21:44:41
Postat av: Anonym

Gift dig med mig?

2011-08-08 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback