Hejjaghatarrubrikerochorkarintebrymigomattdenhärblirtypmegasuperduperlång
2011-08-21 @ 21:25:32

Dagen har spenderats med världens finaste Sanna, femton muffinsar, tennis och fifa. Och ja, vi lyckades trycka i oss sju muffinsar var, men jag menar hallå? Sista dagen på sommarlovet = tjocka i sig tröstmuffins tills det känns som att de ska komma igen (för mig hände det efter ungefär dem femte muffinsen, men jag har inte spytt på hur många år som helst och planerar inte att börja nu så de stannade kvar).
Har pyttelitemegamycket panik inför att skolan börjar imårrn, men vafan, det är ju bara typ...366 dagar kvar tills nästa sommarlov?
Så inte okej...men helt ärligt, jämfört med hur jag ser ut in this very moment är det här värsta modellbilden. Från Madame Taussads (jag ska inte ens låtsas att jag vet hur det stavas) i London.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback