Norge
2011-07-23 @ 19:27:20

För att inte verka leva i min lilla rosa bubbla där inget dåligt händer tänker jag skriva ett par rader om det som hänt i Norge. Tror inte att någon missat det?
Jag hörde om det igår någon gång, och blev jag först förvånad. Norge är ett land som inte har några stora problem, varken inom landet eller eller med andra länder.
Sånt här händer inte i länder som Norge, och det här var verkligen som en blixt från klar himmel.
Det är verkligen hemsk, och jag fattar inte varför någon skulle vilja göra så här. Sjuka jävlar...
I alla fall, jag tror att vi alla tänker mycket på de drabbade i Norge, och hoppas att de känner av stödet!
Finns det sedan något vi kan göra för att hjälpa dem, tror jag att alla här kommer att sträcka ut en hjälpande hand.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback