Babababajaghatarrubriker2.seeeee
2011-07-25 @ 18:56:56

Idag har jag använt mjukisbyxor för första gången på jättelänge. Så jäkla skönt när man har en uppsvälld mage...
Det dåliga humöret och mensvärken avtog dock, så jag och min syster åkte in till Vällingby. Efter att ha provat massor av parfymer insåg jag att min pinsamt billiga vanilj-parfym (som jag fått många komplimanger för) är den som luktar bäst.
Så istället för en parfym kom jag hem med en jeansskjorta från Cubus! Inte helt fel det heller...
Nu ska jag låta kreativiteten flöda med min syster, och måla lite tavlor. Eller det blir nog mest en massa kladdande.
Här har ni i alla fall bilder på mjukisbyxorna och myströjan (som ser skitful ut på bild) från igår, och skjortan från idag!
Kommentarer
Postat av: SimonLu

fin blogg!

2011-07-26 @ 01:28:01
URL: http://sluu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback