Bra.bloggerska.se
2011-06-12 @ 21:07:25

Känner att jag skitit lite i bloggen på sista tiden, men det blir väl så när det är sommar. Att döma av statistiken har ni också haft bättre saker för er än att sitta framför datorerna.
Idag har jag och Sanna letat sommarjobb lite halvhjärtat, gick väl sådär. Sen har jag, mamma och Maja varit i Kista galleria. Mamma skämde bort mig rejält och köpte en massa saker, kändes faktiskt rätt bra att slippa ta upp plånboken en enda gång...dessutom har jag ca 200:- just nu, så särskilt mycket shopping hade det inte blivit annars.
Det jag fick med mig hem idag:
Pinsamt att kalla detta en fotoblogg när jag lägger upp sånna här dåliga bilder...aja, det kommer bättre foton sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback