Onsdag/torsdag
2011-06-30 @ 15:36:50

Har sovit hos Manda två nätter i rad nu, skitmysigt. Men jag kan erkänna att jag hade mått bra av att få lite mer sömn...
Igår natt sov jag, Åsa och Rickard hemma hos Manda efter att ha suttit på min tomt och snackat massor.
Först blev det lite skräckfilm. Jag satt helt tryckt mot Rickard och hade smått panik (fick också kommentaren att jag var jättevarm...ja, jag svettas som en gris när jag blir rädd tydligen).
När vi skulle sova blev det lite jobbigt eftersom att vi bara hade en madrass och en soffa.
Det slutade med att jag sov på madrassen med Rickard halvliggade tvärs över medan Manda och Åsa sov i soffan.
Manda var aningen speedad, så runt halv fyra blev jag väckt av att hon petade på mig och frågade om jag ville gå på en promenad.
Man ba aa visst, för jag sov ju inte direkt...Men ja, jag hade en grym kväll med er! ♥
Nej, nu väntar fotbollsträningen och packning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback