Random inlägg
2011-06-20 @ 22:27:04

Nu har jag tagit en lång dusch efter ett skönt träningspass! Jag ska verkligen försöka ta tag i träningen nu under sommaren; bygga muskler, förbättra konditionen.
Högst upp på träningslistan står en joggingtur på ca 8-8,5 km. Borde jag väl ändå klara..? Försöka går ju i alla fall...
Jag ska försöka bli lite starkare så att jag kan stå emot tacklingar på planen.
Visserligen har jag inte direkt problem med det nu, men jag vill bli som en mur på planen, utan att behöva dra i tröjor och fällas, som just nu är min taktik, hehe.
-
Nej, nu ska jag återgå till att fokusera på snyggingar som slåss i Spartacus...okej, jag har sett samma avsnitt två gånger förut, men jag menar hallå, magrutor all over the place, man kan inte se det för många gånger!
-
Okej, det här blev ett tråkigt random inlägg, men whattahell det är min blogg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback