I'm on a high level of awesomeness
2011-05-15 @ 19:13:21

Jag är bokstavligt talat kär i min nya mobil!
Älskar bildeffekterna, utseendet, kameran, android market (som jag aldrig testat förut), hur man kan anpassa allt (kontrollfreak som jag är måste allt kunna anpassas efter mina villkor på en mobil) och hur cool jag känner mig nu när jag inte längre har en mobil som laggar varje gång man rör den.
Det enda mindre bra, om man nu ska vara petnoga, är att det inte finns någon riktig kamera-knapp på telefonen, utan bara en på skärmen.
Svårt när man ska ta ego-bilder (och jag som är typ the queen of ego-bilder...), men jag får lära mig helt enkelt.
Kort sagt: ÄLSKAR MOBILEN!
Hur grym effekt på bilden ovan by the way? Älskar den gryniga, solblekta känslan!
Kommentarer
Postat av: eemilijaa

riktigt nice blogg du har !

kram :)

2011-05-15 @ 20:08:10
URL: http://millesz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback