När stjärnorna slocknar finns bara du och jag kvar för att se röken försvinna
2011-11-01 @ 16:16:51

Nu har jag suttit och petat på bloggdesignen huuur länge som helst känns det som (max 1 timma egentligen, men det går så segt när inget går som man vill). Så ja, nu är jag nöjd.
Ett par ändringar blev det i alla fall. Annars har jag inte gjort mycket idag. Min förkylning bestämde sig för att upphöra så det känns bra, sen så har jag pluggat un peu också. Kult.
Tänkte bara tipsa om en blogg som tillhör Åsa (till vänster på bilden) och Elin: Youngdreamers.blogg.se! Så klicka in er där, massor av inspo!
Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Grym bild!

2011-11-01 @ 17:35:45
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback