...och varje blick du inte ger mig är som att kasta ännu ett minne i elden.
2011-11-29 @ 21:03:23

Gammal bild med ny redigering. Måste ta tag i livet och gå ut och fota lite snart tror jag!
Idag har jag ätit god mat med roliga människor. Crêpes med blåbär och vaniljglass har från och med nu en särskild plats i mitt hjärta!
Imorgon är det dags för det första stora steget mot gymnasie-världen; öppet hus på både John Bauer och Upplands-brogymnasiet!
Egentlgien har jag redan två förhandsfavoriter; NTI-gymnasiet och John Bauer, men vi får se, första intrycket är viktigt tror jag!
Jag borde ta tag i pluggandet nu. Borde. Ja. Eller så tar jag lite te och myser ned mig i soffan? Jag lutar åt det andra alternativet...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback