Svar!
2011-11-20 @ 14:27:57



Svar: Hej! Tack så jättemycket, vad glad jag blir!
Jag måste erkänna att jag knappast är någon kamera-snobb, vet inte ens hur man använder en systemkamera.
Jag fotar istället med min lilla bridge-kamera, vilket i stort sätt är en digitalkamera som ser ut som en systemkamera.
Jag tycker jättemycket om den, den tar grymma makro-bilder och har bra zoom. Den är en perfekt nybörjarkamera enligt mig, men jag funderar på att byta ut den mot en lite mer...ja, en riktigt systemkamera. Men så länge fungerar den perfekt tycker jag!
Rekommenderar för nybörjaren!


Kommentarer
Postat av: Eliza

Hejsan, du har en väldigt bra blogg, men jag undrar, var redigerar du dina bilder?

Tacksam för svar!

//Eliza<3

2011-11-20 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback