Dreamcatcher
2011-09-06 @ 21:22:29


Är helt insnöad på att ta foton som ingen egentligen fattar. Konstnärligt eller bara udda? Hur som helst så gillar jag det!
Framför mig har jag ett gäng läxböcker, nu har skolan verkligen börjat på riktigt. Det gillar jag däremot inte.
Dagen har spenderats i skolan och efter det med Becka, Tecia och Frida.
Nu på kvällen har jag tagit bort foton och taggar från facebook.
Visst, man kan bjuda på sig själv, men den gränsen passerades för ett tag sen. Nu blir det bara pinsamt liksom.
Okej, tillbaka till pluggandet nu. Skriver mer imorgon!
Vid närmare eftertanke skjuter jag nog upp pluggandet tills imorgon, ikväll vill jag vara lat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback