Färg är inget för mig
2012-04-02 @ 19:04:19

Jag missade helt att skriva om första april igår. Det är en dag jag verkligen inte bryr mig om, typ som kanelbullens dag och internationella kvinnodagen. Det är liksom inte så speciellt.
Idag har jag pluggat, fast inte så mycket som jag borde.
Jag har varit på rätt bra humör idag; fick MVG på två franska prov vilket känns helt ok, plus att det nu är mindre än en vecka kvar tills laget drar till Turkiet. Japp, på fredag är det dags.
Känns ju också heeelt ok.
Kommentarer
Postat av: Tecia

ingenting......... :(:(:(:(:(:(:( du vill inte hjälpa mig med en ny design eleeee................................

2012-04-03 @ 08:33:24
Postat av: Tecia

uppskattare lika mycket som karin boye tycker att män och kvinnor ska vara jämnställda i samhället <3

2012-04-04 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback