Vi väntar bara på att vårt förflutna ska hinna ikapp oss
2012-02-12 @ 15:29:59

Nu börjar redigeringslusten komma tillbaka!
Igår kände jag helt enkelt att nej, det är så himla ovärt att blogga när man inte känner för det och inspirationen ligger på noll, det leder bara till att man tröttnar.
Igår kväll tränade jag och stack till Åsa direkt efter det. Vi kollade på melodifestivalen (fast jag känner att det blir nästintill omöjligt för de andra tävlanden att vara lika bra som Loreen var i första deltävlingen), någon spansk tv-serie och låg och pratade i soffan.
Mysigt värre.
Nu ska jag diskutera gymnasier med mamma och sen plugga. Kanske. Förmodligen inte.
Kommentarer
Postat av: V

Skitbra! nu funkar det, tack så mycket för hjälpen! måste dock kämpa lite med arkivet i januari. Vet inte varför det ser så knasigt ut. Men tack ändå, och snygg bild föresten :D

2012-02-12 @ 18:48:12
URL: http://aintnoprincess.blogg.se/
Postat av: sessa

Skämta bara! det funkade visst, var tvungen att uppdatera bara. Tack snälla du!!!11

2012-02-12 @ 18:50:07
URL: http://aintnoprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback