Well tell her that I miss our little talks
2012-02-16 @ 08:00:00

Ååååååååååååååh underbaraste Of monsters & men har kommit ut med en musikvideo!! Till Little talks, så sjukt...speciellt. I like.
Jag blev så himla glad, det här är liksom bandet som tillsammans med Arctic monkeys fick mig intresserad av indiemusik (även om Arctic monkeys lutar mer åt rock...) som jag knappt klarar mig utan at the moment.
Jag har inte lyssnat på Of monsters & men på jättelänge (förut gick de på repeat non-stop liksom) och nu fick jag upp ögonen för dem igen. Så jäkla bra!
Okej, nu ska jag sluta tjata om sånt som ingen bryr sig om, men gå in och titta på videon!
Läääääääääääänk.
Kommentarer
Postat av: † V K Z

wazzup? :D

2012-02-16 @ 13:56:33
URL: http://vikzan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback