Inspo
2012-03-05 @ 22:46:54


Så fina bilder från weheartit.
Glädje när mobilen shufflar fram låtarna Seaside (the Kooks), Down by the water (the Drums) och the Funeral (Band of horses) direkt efter varandra på vägen hem från skolan.
Ett litet plus på en annars rätt kass dag. Att simma i svinkallt vatten på idrottslektionen sänkte dagen rejält, och att jag glömde skåpnyckeln var inte heller jättekul. På träningen spenderade jag större delen av matchspelet på sidan av planen med näsblod eftersom att jag fått en boll i ansiktet.
Första dagen efter sportlovet: Nja, inte den bästa.
Kommentarer
Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Nu har jag utsedd alla vinnaren av veckans blogg så kika in om det blev du! http://sense.webblogg.se/2012/march/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang.html

Ha en bra kväll <3

2012-03-07 @ 20:43:11
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback