Snart åker vi
2011-08-25 @ 13:44:22

Snart åker klass 9a på klassresa. Jag har pendlat mellan att tycka att det ska bli kul och att vilja stanna hemma. Jag menar, barnens ö är väl till för barn mellan 8 och 12 år eller nåt?
Meeeen ja, vi får väl se hur det blir. Jag tänker inte vara tjejen som sabbar för alla andra genom att klaga hela tiden i alla fall.
Snart kommer Manda hit, så jag ska försöka packa lite grejer innan. Men jag menar, vad ska man ha med sig? Är det okej att gå runt i mjukisar och se ut som ett sär eller måste man se ut som man gör i skolan? Dagens dilemma...
Gah jag älskar den här tröjan, så äckligt skön! Dock var det kanske inte den bästa dagen att använda den idag, jeeze vad jag svettades!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback