Dirty paws of monsters and men
2011-12-01 @ 22:21:38

Hej den här låten är bäst så jag skiter i vad ni tycker!
...och helt plötsligt trillar det in kommentarer! Humörkurvan bara stiger, tack!
Idag är det första december och inspirationen ligger på noll. Jag hade hoppats kunna visa upp ett par gnistrande snöfoton, men nejdå.
Istället har jag och mamma tittat på två olika gymnasieskolor, men ingen av dem tycks komma i närheten av Upplands-Bro gymnasiet som jag bara inte kan släppa tanken på.
Men jag har ett par skolor kvar, som jag känner mig taggad på att utforska!
Nu ska jag dra mig mot sänglandet och utvidga mitt engelska ordförråd med hjälp av "The woman who walked into doors" eller något sådant.
Ha'de bäst!
Kommentarer
Postat av: Isabella

Ganska bra faktiskt!! <3

2011-12-02 @ 21:23:45
URL: http://appelvikensridskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback