Vet inte om hon brukar ha rubriker så jag skiter i det nu
2011-12-18 @ 16:51:40

Hej,hej! Idag är det Emmas lillasyster Maja som bloggar. Min egna bloggs senaste inlägg var från sommaren 2010, alltså var det rätt längesen jag höll på med det här, så dont juge me. Jag tycker det är rätt orättvist att hon har en sån populär blogg och jag (när jag väl bloggade) hade en statestik på typ 2 sidvisningar varannan vecka. Men iallafall, jag gör inte det här för att skryta om min "Faaaaantastiska syster" (Emmas ord!) utan för att berätta vad hon och jag gjort idag (hennes stökiga rum behöver städas så hon överlät dagens inlägg till mig. Mowhahahaha...).
Vi åkte till vällingby för att köpa julklappar, såg massa konstiga människor,köpte julklapparna,såg fler konstiga människor och sen på bussen hem hamnade vi bakom en alkis som verkligen stank.
 Ja, det är det och städat som vi har gjort idag.
Hoppas jag får gästblogga mer nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback