Spontanshopping
2011-07-07 @ 18:17:19

Idag åkte familjen och mormor och morfar till Borgholm. Rätt mysigt, med affärer man bara hittar just där och massor av glassbarer!
Även om jag tänkt spara alla min pengar till London-resan, men ja, det blev lite spontanshopping ändå...typiskt lilla shoppaholic-mig...
Jag köpte en griffeltavla till mitt rum. Snacka om randon shopping, men den var så fin och passar ju himla bra i mitt rum...om inte annat får den väl användas som "Att-göra-lista". Sen fick jag ett armband av mormor, i samma stil som mitt Jesus-armband som jag älskar. Ska försöka hitta ett gäng liknande att ha tillsammans, eftersom älskar överdosering av armband!
Sen var jag bara tvungen att köpa tre t-shirts, kostade bara 39 spänn styck. Heeeeell yeah, så jäkla snygga också!
Så ja, det blev lite shopping ändå hehe...
Här har ni en snabbbild av dagens outfit-ish.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback