Hmm...
2011-06-16 @ 20:26:07

...gissa hur mycket jag fick gjort idag? Dammsugningen. Punkt.
Självklart smsade min lilla mupp Manda och frågade om jag hade lust att gå ut och fota lite. Hallååå, jorden till Manda, jag har alltid lust att fota!
Sen visade det sig att hon lurat med mig ut för att träffa Rickard och Simon, sjyst brud liksom (fast du vet att jag älskar dig ändå).
Det slutade med att vi körde en fotbollsmatch mot historiens största nördar, jag höll på att dö när Rickard skjutsade mig på sitt cykelstyre och att Manda inte köpte en glass till mig som hon lovat.
En rätt bra dag faktiskt, trots att jag knappt fick något gjort.
Fast det är väl egentligen lite av poängen med sommarlovet...

Fattar inte varför jag inte har någon pojkvän...
Kommentarer
Postat av: Tecia

gaaahh jaa emma jaa! :D det skulle vara ganska så perfekt :D

2011-06-16 @ 21:32:05
URL: http://tecia.blogg.se/
Postat av: Rasmusstella

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-12-01 @ 05:35:53
URL: http://rasmusstella.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback