Så jäkla stolt
2011-06-15 @ 23:39:17

Känner mig riktigt duktig; först joggat, sen tränat och nu på kvällen har jag styrketränat lite också. Gissa hur stolt jag är? Sen behöver vi inte låtsas om allt onyttigt jag tryckt i mig mellan passen...
Nej nu ska jag nog gå och lägga mig. Kommer ändå tvingas vakna runt 8 när byggarbetarna som lägger om vår uppfart kommer och sågar i stenblock. Tack så jättemycket, det är inte som att jag har sommarlov och vill ta en riktigt jäkla lång sovmorgon liksom...

Är det bara jag, eller ser alla min outfit-bilder i stort sett likadana ut...?
Kommentarer
Postat av: Linnea♥

Hej fin blogg!<3

Kolla gärna in min...;)

2011-06-15 @ 23:57:07
URL: http://lillisfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback