Saker ni inte visste om mig
2011-06-08 @ 13:37:00

Som en följd av att jag insåg hur tråkig jag verkar här i bloggen (vilket vissa säkert anser att jag är i verkligheten också, men i alla fall), kommer här ett "10-saker-du-inte-visste-om-mig"-inlägg, fast det blir lite olika antal sakr från gång till gång.
Visste ni till exempel att...
-
...jag gör alltid konstiga miner och ljud utan att märka det, en vana som gör att jag förmodligen kommer att dö ensam med 127 katter som enda sällskap.
-
...jag biter på naglarna. Också en dålig vana...
-
...jag nästan aldrig har pengar, mini-shopaholic som man är.
-
...jag har haft nästan alla stilar man kan ha: Mjukisbyx-stilen (gick iklädd mjukisbyxor halva 6an...en hemsk tid ur modeperspektiv), emo (-ish) där jag överdoserade kajal och tyckte att Marilyn Manson var coolast i världen (true story, hur otroligt det än låter), tiden då jag älskade smycken och mode och ja, den jag är nu. Typ hippie/street/myskläder-freak.
-
...jag är väldigt onyttig.
-
...allt onyttigt jag äter lägger sig på röven, vilket gör att jag måste köpa nya kläder när jag (eller snarare rumpan) växer ur dem, och då förlorar jag en massa pengar. En ond cirkel...
-
...jag är jätterädd för fåglar, framförallt kråkor.
-
Ja, ni får väl nöja med det så länge!
Och till mina finisar;
(alltså, ni som inte är mina finisar kan bara hoppa över de här raderna) Förlåt att jag varit så dryg den senaste tiden, har inte haft de bästa veckorna direkt...♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback