Taggaaaad
2011-06-16 @ 11:35:25

Trots en pissig morgon (blev väckt vid halv 9 av hantverkarna igen. Hallelujah för att detta är sista dagen de är här...) känner jag att det här kommer att bli en bra dag.
Efter att ha tittat lite på Kan Dee Drawings blev jag sjukt taggad på att måla (inte för att jag är ens i närheten av hennes talang, men ändå). Jag har ett par dukar och helt nya oljefärgtuber som bara väntar på att få användas, så det blir nog ett av dagens projekt.
Sen ska jag också köra igång med lite fotografering, har ett par grejer som jag vill testa att plåta.
Ja, förutom det ska jag dammsuga huset (50 spänn för väldigt lite jobb, heeell yeah) och kanske köra lite intervaller.
Japp, där har ni min slappa dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback