Tack så j*vla mycket då...
2011-05-24 @ 20:30:34

Kul att hela inlägget försvann, precis vad jag behöver när jag redan är skitstressad och på dåligt humör (nej vaddå mysig pms?). Då finns det verkligen inget bättre än ett laggande internet!
I alla fall, idag blev det en mysig shoppingdag med Manda, grejerna får ni se senare, när mitt liv inte består av att plugga och svära åt Google chrome.
På väg hem blev det lite snygga bilder i regnet (därav shoppingbagarna på våra huvuden). Inga snea blickar där inte...
Nu ska jag återgå till min underbara mattebok och plugga ca 50 sidor, finns det något bättre att göra på en tisdagskväll? Sucks to be you right now, vem vill inte byta plats med mig just nu liksom?
Förlåt för all sarkasm i inlägget, när jag är på dåligt humör kommer det av sig självt, like a curse typ...
Älskar dig mitt lilla knäppo! ♥
Kommentarer
Postat av: amanda

och nu undrar jag e de mig du kallar knäppo? -.- emma nu e jag mycket besviken på dig... haha älskar dig HIPPI!!!!!<33

2011-05-25 @ 15:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback