På en fiskebåt i Norge
2011-11-24 @ 22:38:21

Vi förlorade och jag orkar faktiskt inte ens bry mig, killarna kämpade grymt bra och jag halkade så...ja, en välförtjänt vinst faktiskt.
Jag känner att det varit rätt deppig stämning här på bloggen, kanske för att jag behövt lufta tankarna lite på sista tiden, men jag ska försöka bättra mig lite.
Dagens händelse var i alla fall när jag hittade den underbart mys-fula pappa-tröjan i min pappas garderob (han kallar den "en norsk fiskargubbes tröja", medan jag kallar den "underbar!"). Lycka, säger jag bara!
Kommentarer
Postat av: June

Du har jättefin blogg.

Sv: Jag tror det finns en inpackning som heter typ Garnier pärlemor och körsbär eller liknande, den är väldigt populär.

2011-11-25 @ 09:10:17
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback