Owl
2011-10-23 @ 21:02:37

Nu har jag bestämt mig. I sextonårs-present vill jag ha en tatuering. Av en uggla. Sådeså. Egentligen vill jag ha tatueringen AFAP, men mina föräldrar är inte lika taggade (konstigt nog).
Jag har under dagen kommit på att ugglan är världens coolaste djur (den som säger emot kommer inom de närmaste 24 timmarna att få pannbenet krossat).
Så, därför vill jag ha en liten uggla tatuerad bakom örat. Hur snyggt??
Sen står den ju för en massa saker (delvis död och ondska, men också magi och förmågan att se sånt som ingen annan ser och en massa annat bra).
GAH vill tatuera mig nununununu!
Kommentarer
Postat av: almina&lizette

niiiice!!

2011-10-24 @ 19:19:47
URL: http://alminalizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback