Bara för din skull Johanna
2012-04-21 @ 23:32:38

Okej nu kör vi.
Johanna har övertalat mig att blogga, och helt ärligt så har jag saknat att skriva av mig under den här tiden.
Jag ska försöka få ihop ett inlägg om träningslägret i Turkiet också, men det känns liksom lite ovärt eftersom att det inte är samma sak att läsa om det som att uppleva det.
Det var grymt i alla fall, längtar tillbaka varje dag. Vädret, människorna och stämningen var så jäkla härlig!
Nu ska jag i alla fall sova. Har match imorgon och då vill jag verkligen känna mig på topp, så lite sömn låter som en bra idé!
Kommentarer
Postat av: Matilda

Snälla, gör en design åt mig! avskyr den jag har och hittar ingen annan :(

SNÄÄÄÄÄÄÄLLA SÖTA RARA FINA! :O

2012-04-22 @ 11:37:16
URL: http://matirulda.blogg.se/
Postat av: din bästa bror

haha du äger emma xDDD

2012-04-22 @ 21:03:55
URL: http://lokmaestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback