Grainy like a fakka
2012-08-07 @ 22:14:38

Hej jag tar skitfula bilder i brist på smak och fantasi.
Någon så till mig att blogga, så ja...här är jag. 
Jag förstår inte hur arbetande kvinnor klarar av vardagen. Mitt liv består för tillfället av att sommarjobba på äldreboendet (detta är sista veckan dock, så woopwoop), jogga, försöka hinna med att träffa vännerna, äta och sova. Hur fan hinner man med ett ordentligt privatliv??????
Men jag ska försöka blogga lite oftare.
Om två veckor börjar jag gymnasiet by the way. 
Herregud....
Kommentarer
Postat av: DIN KÄRA VÄN JOHANNA<333

vadå någon???? :(((( betyder jag så lite för dig????? obror du e :((((

Svar: Sorry bror<33333
ebernlind.blogg.se

2012-08-07 @ 22:36:28
URL: http://lokmaestro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback