I behov av förändring
2012-07-03 @ 23:35:17

Nu har jag spenderat eftermiddagen+kvällen hos älskade mormor och morfar. Ser framemot två veckor här!
Vidare så kan jag nöjt konstatera att jag lyckades pyssla ihop en relativt snabb design, men satan vad bra det känns!
Jag har en sånt behov av förändring just nu att det är sjukt. 
Nya mobilskal ska beställas, nya kläder ska inhandlas och hårtopparna ska blekas skiten ur. Jag snackar vit dip-dye!
Gah vad snyggt, är så taggad.
 
Älskar min dip-dye som den är nu med, men jag vill ha mer!
Mina stackars toppars hälsa kan väl diskuteras, men just nu känns de faktsikt inte alls slitna så då är det bara att tuta och köra!
Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad fin din nya design är bro!

2012-07-04 @ 17:29:12
URL: http://lokmaestro.blogg.se
Postat av: Johanna

åh vad fin din nya design är bro!

Svar: Tack bror, det värmer!
ebernlind.blogg.se

2012-07-04 @ 17:29:13
URL: http://lokmaestro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback