Här vill jag stanna
2012-10-14 @ 17:57:00

Jag har kollat igenom alla mina inlägg från att jag började blogga här. I december 2011 måste något ha hänt. Allt blev liksom mörkare, finare, bättre, mer...jag, liksom. 
Det var väl typ då jag insåg att jag skiter i vem som ser mina bilder. Jag skiter i om folk gillar det eller bara tycker att det är konstigt att jag byter ut mitt ansikte mot döskallar. Jag bloggar för min skull. För att kunna se tillbaka och tänka att fan, allt blev så mycket bättre ändå.
Jag vill kunna se vem jag var, jag vill kunna se förändringen. Jag vill kunna känna att fan vad stolt jag är över att jag blev den jag blev. Den jag ville bli. Typ.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback