Hopefully you'll get stabbed in the back someday, and realise that no one will reach out their hand
2012-01-15 @ 17:15:09

Vaknade upp hos Åsa runt 10 idag och vi låg och pratade kanske en timme innan vi lyckades komma ur sängen.
Sen jag kom hem har jag egentligen inte gjort så mycket, borde väl börja ta tag i pluggandet egentligen, men jag fastnade framför datorn där jag höll på lite i photoshop.
Har kanske en ny header på g, den jag har nu känns så...mesig liksom. Aja, vi får väl se hur det blir!

Woke up in Åsas house around 10 this morning and we talked for about an hour before we managed to get out of the bed.
Since I got home I haven't really done anything, I guess I should start with my homeworks but I got stuck in photoshop. I might got a new header for the blog, the one I got now seems so...boring. Well, we'll see what happens!
Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej Emma! :)

Tack för att du var med i frågestunden, alla svar ligger nu uppe + länkning till dig. :)



Kram Amandah

2012-01-16 @ 14:10:55
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback