Första doppet!
2012-06-12 @ 18:15:39

Nu är sommaren igång på riktigt! Efter en riktigt helvetesdag där jag tvingades vara med i sjukamp mot andra klasser och lärare och springa fem kilometer i extrem värme cyklade jag och ett par kompisar till stranden.
Sjukt najs trots åska och grejer mor slutet.
Kom dock inte över min rädsla för hopptorn...
När vi varit där ett tag började det regna (älskar't, även om vissa andra klagade) så vi cyklade hem och avslutade med att basta!
Nu känns det som att sommaren dragit igång på riktigt, och imorgon är det avslutning!
Kommentarer
Postat av: Melina Denise Hanna

Tittat in här ett tag nu, och jag måste säg att jag verkligen gillar din blogg. Den är speciell..aja ska inte störa mer ha en bra dag! puss ;)

2012-06-12 @ 21:49:09
URL: http://southsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback