Min helg
2012-06-25 @ 16:52:56

Fan vad ful.
Vad har hänt med blogg.se??
Fattar pas du tout.
 
Bloggen just nu börjar förfalla lite men jag säger som den här tjejen:  "jag uppdaterar när jag känner för det. & blir det en gång i timmen, en gång i veckan eller en gång i månaden är liksom lite upp till mig & ingen annan."
Under helgen har jag hur som helst varit på Åsas landställe med ett par kompisar och firat midsommar. Mysigt värre. 
Vi kollade på "Morden i Midsomer" (standard liksom), gjorde en midsommarstång som inte blev det vackraste jag sett men asbra ändå, blev myggbitna (började diskuteras om jag var allergisk när min handled svällde upp som satan efter ett myggbett) och åt i stort sätt hela tiden.
Najs som satan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback